Obchodné podmienky
OBCHODNÉ PODMIENKY,
ktorých súčasťou sú aj
VŠEOBECNÉ INFORMAČNÉ POVINNOSTI OBCHODNÍKA
- Všeobecné ustanovenia, vymedzenie niektorých pojmov
1.1. Tieto Obchodné podmienky (ďalej v texte tiež ako „OP“) upravujú práva, povinnosti a iné zmluvné vzťahy strán, vyplývajúce z Kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi obchodnou spoločnosťou PAVLOVIC, s. r. o., so sídlom Oremburská 1, Banská Bystrica 974 04, SR, IČO: 50 591 401, zapísanou v OR vedenom OS BB, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 30820/S, ako Predávajúcim/Obchodníkom (ďalej v texte tiež ako „Predávajúci“ a/alebo „Obchodník"), a Kupujúcim/Spotrebiteľom (ďalej v texte tiež ako „Kupujúci“ a/alebo „Spotrebiteľ"), ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu Predávajúceho/Obchodníka: https://www.cistynos.sk/
Predávajúcim alebo tiež Obchodníkom sa pre účely týchto OP rozumie obchodná spoločnosť PAVLOVIC, s. r. o., pričom táto je uvedená aj na daňovom doklade k nákupu. V prípade ak zmluvné strany uzatvárajú Spotrebiteľskú kúpnu zmluvu, a teda Kupujúci je súčasne aj Spotrebiteľom, tak Predávajúci je súčasne tiež Obchodníkom v zmysle Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.
Kontaktné údaje Predávajúceho/Obchodníka:
PAVLOVIC, s. r. o.
Sídlo: Oremburská 1, 974 04 Banská Bystrica, SR
IČO: 50 591 401
DIČ: 2120381087
Číslo účtu pre bezhotovostné platby: SK02 1100 0000 0029 4403 0687
Telefón: +421907 368 190
E-mail: info@cistynos.sk
Kupujúcim podľa týchto OP je fyzická osoba v postavení spotrebiteľa, podnikajúca fyzická osoba (ďalej v texte tiež ako „Podnikateľ“) alebo právnická osoba.
Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.
Podnikateľom sa rozumie osoba zapísaná v obchodnom registri; osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia; osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov; osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu. Podnikateľom sa taktiež pre účely OP rozumie ten, kto jedná v súlade s predchádzajúcou vetou v rámci svojej podnikateľskej činnosti.
Spotrebiteľskou kúpnou zmluvou je kúpna zmluva uzavretá medzi Obchodníkom ako Predávajúcim a Spotrebiteľom ako Kupujúcim, ak je predmetom kúpy akákoľvek hnuteľná vec, vrátane veci s digitálnymi prvkami, vody, plynu alebo elektriny predávaných v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, a to aj vtedy, ak sa má vec ešte len vyrobiť alebo vyhotoviť, okrem iného aj podľa špecifikácií Kupujúceho.
Zmluvou uzavretou na diaľku je zmluva medzi Obchodníkom a Spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti Obchodníka a Spotrebiteľa, najmä využitím online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu.
Zmluvou uzavretou mimo prevádzkových priestorov obchodníka je zmluva medzi Obchodníkom a Spotrebiteľom
- uzavretá za súčasnej fyzickej prítomnosti Obchodníka a Spotrebiteľa na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom Obchodníka,
- na ktorej uzavretie dal návrh Spotrebiteľ Obchodníkovi na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom Obchodníka,
- uzavretá v prevádzkových priestoroch Obchodníka alebo prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie bezprostredne po individuálnom a osobnom oslovení Spotrebiteľa Obchodníkom na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom Obchodníka, alebo
- uzavretá počas predajnej akcie alebo v súvislosti s ňou.
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj, Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 048/412 49 69, 048/415 18 71
fax č.: 048/4124 693
e-mail: bb@soi.sk
1.2. Zmluvné strany sa dohodli, že Kupujúci/Spotrebiteľ zaškrtnutím políčka „PRED ODOSLANÍM OBJEDNÁVKY SOM SA DÔKLADNE OBOZNÁMIL S OBCHODNÝMI PODMIENKAMI PREDÁVAJÚCEHO, ktorých súčasťou sú aj VŠEOBECNÉ INFORMAČNÉ POVINNOSTI OBCHODNÍKA, A S TÝMITO BEZ VÝHRAD SÚHLASÍM“, potvrdzuje, že sa oboznámil a súhlasí s týmito OP, že tieto sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy, uzatvorené na akejkoľvek internetovej stránke elektronického obchodu, ktorú prevádzkuje Predávajúci/Obchodník, na základe ktorej dodá tovar prezentovaný na predmetnej internetovej stránke Kupujúcemu/Spotrebiteľovi.
1.3. Obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy, pričom sú tiež zaslané emailom Kupujúcemu/Spotrebiteľovi pri potvrdení objednávky Predávajúcim/Obchodníkom, a sú tiež voľne dostupné na stránke https://www.cistynos.sk/obchodne-podmienky/.
1.4. Zoznam tovaru na akejkoľvek internetovej stránke elektronického obchodu, ktorú prevádzkuje Predávajúci/Obchodník je katalógom bežne dodávaného tovaru.
2A. OSOBITNÉ USTANOVENIA - POSKYTOVANIE INFORMÁCIÍ SPOTREBITEĽOM pred uzavretím Zmluvy uzavretej na diaľku alebo Zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Obchodníka
2A.1. Obchodník pred uzavretím Kúpnej zmluvy, na základe objednávky Spotrebiteľa, pred tým, ako Spotrebiteľ odošle objednávku, tomuto jasne a zrozumiteľne oznamuje, že:
- obchodné meno, sídlo, telefónne číslo a elektronická pošta Obchodníka sú uvedené v Čl. I 1.1 týchto OP,
- predajná cena tovaru a hlavné vlastnosti tovaru sú uvedené pri každej položke zvlášť,
- náklady na prostriedky komunikácie na diaľku sa nelíšia od základnej sadzby (v príp. internetového aj telefonického pripojenia podľa podmienok operátora Kupujúceho/Spotrebiteľa, Predávajúci/Obchodník si neúčtuje žiadne ďalšie poplatky, to sa však netýka príp. zmluvnej prepravy);
- požaduje úhradu kúpnej ceny pred prevzatím plnenia Spotrebiteľom od Obchodníka, príp. povinnosť zaplatiť zálohu alebo obdobnú platbu týkajúcu sa požiadaviek Spotrebiteľa na poskytnutie špecifických služieb, ak sa požadujú a sú poskytované;
- predajné ceny tovarov sú, na webe prevádzkovanom Obchodníkom, uvádzané vrátane aj bez DPH, vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom, avšak náklady na dodanie tovaru sa líšia podľa zvolenej metódy a poskytovateľov dopravy a spôsobu úhrady objednávky,
- Obchodník zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaná vec v čase jej dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania veci. Ak Obchodník zodpovedá za vadu predanej veci, Spotrebiteľ má voči nemu právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť (ak nie je nižšie uvedené inak).
- Ho poučuje o práve Spotrebiteľa podať Obchodníkovi žiadosť o nápravu podľa osobitného predpisu, na webovom sídle, na ktorom sú zverejnené informácie o príslušnom subjekte alternatívneho riešenia sporov uvedenom v Čl. 11 Alternatívne riešenie sporov týchto OP.
2B. OSOBITNÉ USTANOVENIA - ODSTÚPENIE OD ZMLUVY ZO STRANY SPOTREBITEĽA,
2B.1 Spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej na diaľku a od zmluvy uzatvorenej mimo prevádzkových priestorov Obchodníka, ak sa jedná o
- tovar, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý Obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
- tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek Spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného Spotrebiteľa,
- tovar, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
- tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
- tovar, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom, avšak toto ustanovenie sa nevzťahuje na zmluvu uzatvorenú na predajnej akcii alebo pri nevyžiadanej návšteve,
- predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale.
2B.2 Spotrebiteľ môže od Kúpnej zmluvy, ktorej predmetom je iný tovar ako uvedený v ods. 2B.1 tohto článku, odstúpiť bez uvedenia dôvodu (ak nie je nižšie uvedené inak), a to v lehote 14 dní, ktorá plynie ak ide o
- Kúpnu zmluvu odo dňa prevzatia tovaru,
- Kúpnu zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí, odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, alebo
- Kúpnu zmluvu, ktorej predmetom je pravidelná opakovaná dodávka tovaru, odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, pričom toto odstúpenie musí zaslať písomne na adresu Predávajúceho/Obchodníka, na e-mailovú adresu Predávajúceho/Obchodníka, príp. registrovaný užívateľ môže využiť formulár pre odstúpenie od Kúpnej zmluvy. Súčasťou týchto OP je aj Formulár na odstúpenie od zmluvy.
2B.3 Spotrebiteľ môže od Kúpnej zmluvy odstúpiť do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy pri nevyžiadanej návšteve alebo v súvislosti s ňou alebo na predajnej akcii alebo v súvislosti s ňou. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
2B.4 Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Obchodníka v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu a ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva Spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie Spotrebiteľa, ktoré vyjadruje jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“). Spotrebiteľ môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.
2B.5 Lehota na odstúpenie od zmluvy sa v zmysle tohto článku považuje za zachovanú, ak Spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy Obchodníkovi.
2B.6 V prípade odstúpenia od zmluvy, Spotrebiteľ znáša náklady na vrátenie tovaru Predávajúcemu, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom bežnej pošty.
2B.7 Obchodník bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytne Spotrebiteľovi potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak Spotrebiteľ odstúpil od zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, ktoré sú dostupné v online rozhraní Obchodníka.
2B.8 Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu produktu alebo produktom, ak Obchodník na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka dodal alebo poskytol viacero produktov.
2B.9 Spotrebiteľ je povinný do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Obchodníka, zaslať tovar späť alebo odovzdať tovar Obchodníkovi alebo osobe určenej Obchodníkom na prevzatie tovaru; to neplatí, ak Obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak Spotrebiteľ odošle tovar Obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty.
- Spôsob uzatvárania Kúpnej zmluvy
3.1. Kúpna zmluva je uzavretá záväzným akceptovaním návrhu na uzavretie Kúpnej zmluvy Kupujúceho/Spotrebiteľa Predávajúcim/Obchodníkom, vo forme e-mailovej správy, ktorú Predávajúci/Obchodník zašle Kupujúcemu/Spotrebiteľovi; a/alebo vo forme Kupujúcim/Spotrebiteľom vyplneného a odoslaného formulára na internetovej stránke Predávajúceho/Obchodníka; a/alebo vo forme telefonickej objednávky Kupujúceho/Spotrebiteľa Predávajúcemu/Obchodníkovi (ďalej texte aj ako „objednávka").
3.2. Záväzným akceptovaním objednávky je telefonické alebo e-mailové potvrdenie o akceptovaní objednávky, po predchádzajúcom prijatí objednávky Predávajúcim/Obchodníkom, a po overení dostupnosti a termínu dodania tovaru požadovaného Kupujúcim/Spotrebiteľom, označené ako „Potvrdenie objednávky". Automaticky vykonávané oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému Predávajúceho/Obchodníka, ktoré obdržíte na Vašu e-mailovú adresu ihneď po odoslaní Vašej objednávky, sa považuje za záväzné akceptovanie objednávky.
3.3. Záväzné akceptovanie objednávky obsahuje údaje o názve a špecifikácii tovaru, ktorého predaj je predmetom Kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene tovaru a/alebo iných služieb, názov a údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný a údaje o cene, podmienkach, spôsobe a termíne prepravy tovaru do dohodnutého miesta doručenia tovaru pre Kupujúceho/Spotrebiteľa, údaje o Predávajúcom/Obchodníkovi (obchodné meno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodnom registri a pod.) prípadne iné údaje. Súčasťou záväzného akceptovania objednávky sú aj tieto OP.
3.4. Kupujúci/Spotrebiteľ môže doručiť prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky Predávajúcemu/Obchodníkovi v lehote do 24 hodín od doručenia objednávky Predávajúcemu/Obchodníkovi oznámenie, že objednávku ruší. Kupujúci/Spotrebiteľ je povinný v oznámení o zrušení objednávky uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru. V prípade zrušenia objednávky Predávajúci/Obchodník neúčtuje Kupujúcemu/Spotrebiteľovi žiadne poplatky súvisiace so zrušením objednávky. V prípade, že Kupujúci/Spotrebiteľ zaplatil Predávajúcemu/Obchodníkovi kúpnu cenu, alebo jej časť v čase do zrušenia objednávky, Predávajúci/Obchodník vráti už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 dní od zrušenia objednávky, prevodom na bankový účet Kupujúceho/Spotrebiteľa, pokiaľ si zmluvné strany nedohodnú iný spôsob vrátenia kúpnej ceny.
- Práva a povinnosti Predávajúceho/Obchodníka
4.1. Predávajúci/Obchodník je povinný najmä:
- dodať na základe objednávky, potvrdenej Predávajúcim/Obchodníkom, Kupujúcemu/Spotrebiteľovi tovar,
- tovar dodať v súlade s dohodnutými požiadavkami, príp. všeobecnými požiadavkami v zmysle ust. § 616 a 617 Občianskeho zákonník, pričom tento bude zodpovedať opisu, druhu, množstvu a kvalite vymedzeným v zmluve, bude funkčný a vhodný na konkrétny účel, dodaný so všetkým príslušenstvom a návodom v slovenskom jazyku na použitie vymedzeným v zmluve, záručný list, dodací list, daňový doklad,
- tovar zabaliť, vybaviť na prepravu spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu,
- zabezpečiť, aby dodaný tovar spĺňal platné právne predpisy SR,
4.2. Predávajúci/Obchodník má právo na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny od Kupujúceho/Spotrebiteľa za dodaný tovar.
4.3. Predávajúci/Obchodník má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar Kupujúcemu/Spotrebiteľovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s Kupujúcim/Spotrebiteľom nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude Kupujúci/Spotrebiteľ informovaný telefonicky alebo e-mailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote 14 dní na ním určený účet, pokiaľ sa s Predávajúcim/Obchodníkom nedohodne inak.
- Práva a povinnosti Kupujúceho/Spotrebiteľa
5.1. Kupujúci/Spotrebiteľ je povinný najmä: - prevziať zakúpený alebo objednaný tovar;
- zaplatiť Predávajúcemu/Obchodníkovi dohodnutú kúpnu cenu v dohodnutej lehote splatnosti vrátane nákladov na doručenie tovaru;
- nepoškodzovať dobré obchodné meno Predávajúceho/Obchodníka;
- potvrdiť v dodacom liste prevzatie tovaru svojím podpisom alebo podpisom ním poverenej osoby a pečiatkou, ak je tá dostupná;
- skontrolovať všetky údaje, ktoré pri vytváraní objednávky uviedol/zvolil.
5.2. Kupujúci/Spotrebiteľ má právo na dodanie tovaru v množstve, akosti, miere alebo hmotnosti, termíne, ktorý bude zabalený alebo vybavený na prepravu spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu; tak ako to bolo medzi zmluvnými stranami dohodnuté a potvrdené v záväznom akceptovaní objednávky.
5.3. Kupujúci, ktorý nie je zároveň Spotrebiteľom, má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, pričom ustanovenia Čl. 2B ods. 2B.1, 2B.2 a 2B.9 týchto OP sa použijú primerane. Tovar je povinný vrátiť spoločne so všetkým príslušenstvom Predávajúcemu, pričom tento musí byť v originálnom obale, nepoužívaný a kompletný. V prípade záujmu o vrátenie použitého tovaru ponúkame na vrátenie čiastku zodpovedajúcu hodnote použitého tovaru. Využitie lehoty na vrátenie tovaru nie je možné pri výrobkoch, ktoré zákazník získal v reklamačnom konaní (výmena za nový kus).
5.4. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy musí obsahovať identifikáciu Kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, spôsob, akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie najmä číslo účtu a/alebo poštovú adresu.
- Dodacie a platobné podmienky
6.1. Tovar je predávaný podľa vystavených vzorov, katalógov Predávajúceho/Obchodníka umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu.
6.2. Predávajúci/Obchodník je povinný objednávku Kupujúceho/Spotrebiteľa splniť a tovar dodať v lehote do 10 pracovných dní od dodania tovaru dodávateľom alebo výrobcom tovaru Predávajúcemu/Spotrebiteľovi.
6.3. Kupujúci/Spotrebiteľ je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v akceptácii objednávky. V prípade, ak dôjde k omeškaniu dodania tovaru zo strany Predávajúceho/Obchodníka, Predávajúci/Obchodník je oprávnený predĺžiť lehotu na dodanie tovaru, a to aj opakovane, o čom Kupujúceho/Spotrebiteľa informuje. Predávajúci/Obchodník je oprávnený vyzvať Kupujúceho/Spotrebiteľa na prevzatie tovaru pred uplynutím lehoty dohodnutej v Kúpnej zmluve.
6.4. Váha, rozmery a ostatné údaje o tovare obsiahnuté v katalógoch, prospektoch a iných písomnostiach Predávajúceho/Obchodníka umiestnené na internetovej stránke elektronického obchodu sú presné a pravdivé.
6.5. Miestom dodania tovaru je miesto uvedené v akceptácii objednávky Predávajúcim/Obchodníkom, ak sa zmluvné strany nedohodnú v Kúpnej zmluve inak.
6.6. V prípade, ak Predávajúci/Obchodník dopraví tovar Kupujúcemu/Spotrebiteľovi na miesto určené v Kúpnej zmluve, tento je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v Kúpnej zmluve a podpísať protokol o doručení a odovzdaní tovaru. Tretia osoba splnomocnená na prevzatie tovaru uvedeného v Kúpnej zmluve je povinná predložiť Predávajúcemu/Obchodníkovi originál alebo kópiu Kúpnej zmluvy a dokladu o zaplatení tovaru a písomné plnomocenstvo. Tovar sa považuje za dodaný okamihom doručenia tovaru na adresu uvedenú v záväznej akceptácii objednávky a prevzatý okamihom fyzického prevzatia tovaru Kupujúcim/Spotrebiteľom, resp. jeho oprávneným zástupcom alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní tovaru.
6.7. Kupujúci/Spotrebiteľ je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar, ako aj jeho obal, hneď po doručení. V prípade, že zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru je povinný Kupujúci/Spotrebiteľ vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, ktorého správnosť potvrdí dopravca. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného Predávajúcemu/Obchodníkovi môže následne Predávajúci/Obchodník poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodať Kupujúcemu/Spotrebiteľovi nový tovar.
6.8. Kupujúci/Spotrebiteľ je oprávnený v prípade nedodania tovaru v lehote uvedenej v odseku 6.2. týchto OP, odstúpiť od Kúpnej zmluvy a Predávajúci/Obchodník je povinný vrátiť Kupujúcemu/Spotrebiteľovi už zaplatenú časť kúpnej ceny v lehote 14 dní od doručenia odstúpenia a to bezhotovostným prevodom na účet Kupujúceho/Spotrebiteľa.
6.9. Kupujúci/Spotrebiteľ ku každej zásielke obdrží faktúru e-mailom. Tam kde je nutný záručný list, dostane ho v balení najneskôr pri doručení zásielky.
6.10. Spôsob platby:
- v hotovosti/kartou pri prevzatí tovaru (dobierka);
- prevodom na účet;
- platobnou kartou cez platobnú bránu, kedy sú peniaze za objednávku stiahnuté priamo z platobnej karty;
- platobnými tlačítkami cez platobnú bránu, presmerovaním na internetbanking danej banky, kde Kupujúci/Spotrebiteľ uskutoční transakciu;
6.11 Platobnú bránu prevádzkuje obchodná spoločnosť :
ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové, Česká republika,
e-mail: platby-podpora@comgate.cz
tel: +420 228 224 267,
web: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
- Kúpna cena
7.1. Kupujúci/Spotrebiteľ je povinný zaplatiť Predávajúcemu/Obchodníkovi kúpnu cenu tovaru dohodnutú v Kúpnej zmluve alebo podľa cenníka Predávajúceho/Obchodníka platného v čase uzatvorenia Kúpnej zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru (ďalej len „kúpna cena") formou hotovostnej platby v určenej prevádzkarni Predávajúceho/Obchodníka, dobierkou v mieste dodania tovaru, dobierkou prostredníctvom spoločnosti poskytujúcej poštové služby alebo bezhotovostným prevodom na účet Predávajúceho/Obchodníka, uvedený v záväznej akceptácii objednávky.
7.2. Predávajúci/Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu kúpnej ceny v prípade zmeny právnych predpisov, zmeny cien od výrobcov alebo dodávateľov tovaru, v prípade ak k tomu dôjde, oznámi toto Kupujúcemu/Spotrebiteľovi, pričom tento má právo od Zmluvy odstúpiť.
7.3. V prípade, ak Kupujúci/Spotrebiteľ zaplatí Predávajúcemu/Obchodníkovi kúpnu cenu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet Predávajúceho/Obchodníka. Kupujúci/Spotrebiteľ je povinný zaplatiť kúpnu cenu za dohodnutý tovar v lehote podľa Kúpnej zmluvy, najneskôr však pri prevzatí tovaru.
7.4. V prípade, ak Kupujúci/Spotrebiteľ zaplatí Predávajúcemu/Obchodníkovi kúpnu cenu za tovar dohodnutý v Kúpnej zmluve, Kupujúci/Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy a požadovať vrátenie kúpnej ceny len v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
7.5. Všetky akcie sú platné do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom produkte nie je uvedené inak.
- Nadobudnutie vlastníctva a prechod nebezpečenstva škody na tovare
8.1. Kupujúci/Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke právo k tovaru až úplným zaplatením celej kúpnej ceny za tovar.
8.2. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na Kupujúceho/Spotrebiteľa v čase, keď prevezme tovar od Predávajúceho/Obchodníka, alebo keď tak neurobí včas, tak v čase keď mu Predávajúci/Obchodník umožní nakladať s tovarom a Kupujúci/Spotrebiteľ tovar neprevezme.
- REKLAMAČNÝ PORIADOK (zodpovednosť za vady, záruka, reklamácie)
9.1 Kupujúci/Spotrebiteľ je oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne pri spotrebnom tovare v záručnej dobe, v prípade ak na tovare nie je uvedený skorší dátum spotreby, to sa však netýka:
- veci predávanej za nižšiu cenu za vadu, pre ktorú bola nižšia cena dojednaná;
- na opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním;
- pri použitej veci za vadu zodpovedajúcej miere používania alebo opotrebenia, ktorú vec mala pri prevzatí Kupujúcim; alebo
- ak to vyplýva z povahy veci.
9.2 V prípade ak na tovare nie je uvedený skorší dátum spotreby, záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru. Kupujúci/Spotrebiteľ je povinný uplatniť reklamáciu u Predávajúceho/Obchodníka písomne, prostredníctvom Reklamačného formulára, bezodkladne po tom čo sa dozvedel o vadách. Reklamácia musí mať písomnú formu a musí byť, spoločne s vráteným tovarom, vrátane príslušenstva, dokumentácie a dokladom o zaplatení, doručená na adresu sídla spoločnosti PAVLOVIC, s. r. o., so sídlom Oremburská 1, Banská Bystrica 974 04, SR. Kupujúci/Spotrebiteľ je povinný vo formulári presne označiť druh a rozsah vád tovaru. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú Kupujúci/Spotrebiteľ nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru.
9.3 Kupujúci/Spotrebiteľ odoslaním objednávky Predávajúcemu/Obchodníkovi potvrdzuje, že bol riadne informovaný o týchto obchodných podmienkach a tiež o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť v zmysle Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
9.4 Ustanovenia tohto článku sa vzťahujú na tovar zakúpený Kupujúcim/Spotrebiteľom od Predávajúceho/Obchodníka vo forme elektronického obchodu na internetovej stránke elektronického obchodu Predávajúceho/Obchodníka a sú platné pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dojednané iné záručné podmienky.
9.5 Kupujúci/Spotrebiteľ je povinný vykonať prehliadku tovaru pri prevzatí tovaru. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto prehliadke, len keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase prevzatia tovaru.
9.6 Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci/Spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci/Obchodník je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci/Spotrebiteľ môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým Predávajúcemu/Obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci/Obchodník môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to Kupujúcemu/Spotrebiteľovi nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má Kupujúci/Spotrebiteľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Kupujúcemu/Spotrebiteľovi, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Kupujúci/Spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má Kupujúci/Spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny veci.
9.7 Nároky z vád, ktoré vznikli na základe Kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi podnikateľmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.
9.8 Vadu možno vytknúť v ktorejkoľvek prevádzkarni Predávajúceho/Obchodníka, u inej osoby, o ktorej Predávajúci/Obchodník oboznámil Kupujúceho/Spotrebiteľa pred uzavretím zmluvy alebo pred odoslaním objednávky, alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla alebo miesta podnikania Predávajúceho/Obchodníka alebo na inej adrese, o ktorej Predávajúci/Obchodník oboznámil Kupujúceho/Spotrebiteľa pri uzavretí zmluvy alebo po uzavretí zmluvy. Začiatok reklamačného konania je zároveň dňom uplatnenia reklamácie. Reklamačné konanie tovaru začína dňom, kedy sú splnené nasledujúce podmienky:
- doručenie vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie od Kupujúceho/Spotrebiteľa Predávajúcemu/Obchodníkovi, a súčasne
- doručenie reklamovaného tovaru s príslušenstvom a dokladom o kúpe od Kupujúceho/Spotrebiteľa Predávajúcemu/Obchodníkovi.
9.9 Ak Kupujúci/Spotrebiteľ vytkol vadu poštovou zásielkou, ktorú druhá strana odoprela prijať, zásielka sa považuje za doručenú v deň odopretia.
9.10 Predávajúci/Obchodník poskytne Kupujúcemu/Spotrebiteľovi písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady Kupujúcim/Spotrebiteľom. Predávajúci/Obchodník v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu v súlade s ust. § 507 ods. 1 Občianskeho zákonníka odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Predávajúci/Obchodník nemôže ovplyvniť.
9.11 Ak Predávajúci/Obchodník odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi Kupujúcemu/Spotrebiteľovi. Ak Kupujúci/Spotrebiteľ znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť Predávajúceho/Obchodníka za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a Predávajúci/Obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu; na opakované vytknutie vady sa ust. § 621 ods. 3 Občianskeho zákonníka nevzťahuje. Na náklady Kupujúceho/Spotrebiteľa spojené so znaleckým posudkom a odborným stanoviskom sa vzťahuje ust. § 509 ods. 2 Občianskeho zákonníka.
9.12 Predávajúci/Obchodník je povinný Kupujúceho/Spotrebiteľa poučiť o jeho právach uvedených v ods. 9.6 tohto článku. Na základe rozhodnutia Kupujúceho/Spotrebiteľa, ktoré z týchto práv uplatňuje, je povinný Predávajúci/Obchodník určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Ak k prevzatiu predmetu reklamácie Predávajúcim/Obchodníkom dôjde v neskorší deň, ako je deň uplatnenia reklamácie, tak lehoty na vybavenie reklamácie podľa tohto odseku začínajú plynúť odo dňa prevzatia predmetu reklamácie Predávajúcim/Obchodníkom; najneskôr však od momentu, kedy Predávajúci/Obchodník znemožní alebo zabráni prevzatie predmetu reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Kupujúci/Spotrebiteľ právo od Zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
9.13. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, Predávajúci/Obchodník je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť Kupujúcemu/Spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak Kupujúci/Spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom. Predávajúci/Obchodník je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie, ak lehota na jej vybavenie začala plynúť odo dňa prevzatia predmetu reklamácie Predávajúcim/Obchodníkom.
9.14 Predávajúci/Obchodník je povinný viesť evidenciu o reklamáciách a predložiť ju na požiadanie orgánu dozoru na nazretie. Evidencia o reklamácii musí obsahovať údaje o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie a poradové číslo dokladu o uplatnení reklamácie.
9.15 Predávajúci/Obchodník si vyhradzuje právo nahradiť vadný tovar za nový tovar s rovnakými parametrami.
9.16 Kupujúci/Spotrebiteľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady, len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia záručnej doby.
9.17 Nároky z vád, ktoré by si mohol Kupujúci/Spotrebiteľ u Predávajúceho/Obchodníka uplatniť zanikajú tiež:
- nepredložením dokladu o zaplatení, dodacieho listu alebo záručného listu, príslušenstva alebo dokumentácie tovaru,
- neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
- uplynutím záručnej doby tovaru alebo uplynutím dátumu spotreby,
- mechanickým poškodením tovaru spôsobeným Kupujúcim/Spotrebiteľom,
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
- neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
- poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR,
- poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,
- poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
- neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
- zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.
9.18 Predávajúci/Obchodník je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
- odovzdaním opraveného tovaru,
- výmenou tovaru,
- vrátením kúpnej ceny tovaru,
- vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
- písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia,
- odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru
9.19 Predávajúci/Obchodník je povinný o spôsobe určenia spôsobu vybavenia reklamácie a o vybavení reklamácie Kupujúcemu/Spotrebiteľovi vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie prostredníctvom poskytovateľa poštovej alebo kuriérskej alebo donáškovej služby, alebo prostredníctvom E-mailu.
9.20 V prípade výmeny tovaru za nový dostane Kupujúci/Spotrebiteľ doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar, a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. v prípade výmeny tovaru za nový začne bežať záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.
9.21 Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu, bude reklamácia vybavená v závislosti od rozhodnutia Kupujúceho/Spotrebiteľa podľa týchto reklamačných a obchodných podmienok nasledujúcim spôsobom:
- a) Predávajúci/Obchodník zabezpečí odstránenie vady, alebo
- b) Predávajúci/Obchodník vadný tovar vymení.
9.22 Pokiaľ sa jedná o vadu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, a ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, Predávajúci/Obchodník vybaví v závislosti od rozhodnutia Kupujúceho/Spotrebiteľa podľa týchto reklamačných a obchodných podmienok reklamáciu nasledujúcim spôsobom:
- výmenou tovaru za tovar iný funkčný rovnakých alebo lepších technických parametrov, alebo
- v prípade, že nemôže Predávajúci/Obchodník vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vystavením dobropisu na vadný tovar
9.23 Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na vady uvedené vo formulári na uplatnenie reklamácie. Pre účely reklamácie sa za viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu považuje výskyt jednej odstrániteľnej vady viac ako tri krát. Pre účely reklamácie sa za väčší počet rôznych odstrániteľných vád považuje výskyt viac ako troch rôznych odstrániteľných vád súčasne.
9.24 Pre účely reklamácie sa za dobu, ktorá je považovaná za dobu, počas ktorej nemôže Kupujúci/Spotrebiteľ riadne užívať tovar doba, počas ktorej po uzavretí Kúpnej zmluvy nemôže kupujúci pre vady tovaru užívať tovar spolu viac ako 100 dní.
9.25 Oprávnenie Kupujúceho na uplatnenie reklamácie vady tovaru je po tom, ako využil svoje právo a požiadal Predávajúceho o odstránenie vady tovaru skonzumované a bez ohľadu na výsledok reklamácie už opätovne nie je oprávnený pre tú istú jedinečnú vadu (nie vadu rovnakého druhu) uplatňovať reklamáciu opakovane.
9.26 V prípade, že Predávajúci/Obchodník ukončí reklamačné konanie ako odôvodnené zamietnutie reklamácie, ale vada výrobku objektívne jestvuje a nebola odstránená, môže si Kupujúci/Spotrebiteľ uplatniť svoje právo na odstránenie vady tovaru prostredníctvom súdu.
9.27 V prípade, že Kupujúci/Spotrebiteľ vykonal úhradu za tovar cez platobnú bránu ComGate, môže svoje reklamačné nároky, resp. dotazy k platbám smerovať k prevádzkovateľovi platobnej brány: ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové, Česká republika, e-mail: platby-podpora@comgate.cz, tel: +420 228 224 267, web: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
- Ochrana osobných údajov
10.1. Informácie ohľadom spracúvania a ochrany osobných údajov fyzických osôb zo strany Predávajúceho viď. -> https://www.cistynos.sk/podmienky-ochrany-osobnych-udajov/
- Alternatívne riešenie sporov
11.1. V prípade že Spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci/Obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci/Obchodník porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na Predávajúceho/Obchodníka so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci/Obchodník na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ust. § 12 Zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Predávajúcim je napríklad:
Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie
info@soi.sk
P. O. BOX 29
Bajkalská 21/A
827 99 Bratislava
alebo iná, príslušná, oprávnená, právnická osoba, zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk ); Kupujúci má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Kupujúci môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
Kupujúci pri predkladaní podania v platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov on-line. Kupujúci môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.
- Záverečné ustanovenia
12.1. Predávajúci/Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu týchto Obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny týchto Obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu Predávajúceho/Obchodníka.
12.2. V prípade, ak je Kúpna zmluva uzatvorená v písomnej forme, akákoľvek jej zmena musí mať písomnú formu.
12.3. V prípade pochybností sa zmluvné strany dohodli, že za dobu používania sa považuje doba od doručenia tovaru Kupujúcemu/Spotrebiteľovi, do dňa doručenia tovaru Predávajúcemu/Obchodníkovi.
12.4. Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná vo forme e-mailových správ, pričom za doručenú sa bude považovať zásielka, nasledujúci pracovný deň po odoslaní emailu.
12.5. Na vzťahy neupravené týmito Obchodnými podmienkami, uzatvorené medzi Predávajúcim a Kupujúcim – spotrebiteľom - sa vzťahujú príslušné ustanovenia Zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka; Zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení Zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení Zákona č. 284/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov a Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.
12.6. Na vzťahy neupravené týmito Obchodnými podmienkami, uzatvorené medzi Predávajúcim a Kupujúcim – podnikateľom - sa vzťahujú príslušné ustanovenia Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v platnom znení.
12.7. Tieto Obchodné podmienky sú platné a účinné odo dňa ich zverejnenia na internetovej stránke Predávajúceho/Obchodníka. Ich zverejnením strácajú platnosť a účinnosť predchádzajúce Obchodné podmienky.
12.8. V prípade akýchkoľvek rozdielov medzi týmito Obchodnými podmienkami a individuálnou Kúpnou zmluvou, má prednosť text zmluvy.
12.9. Kupujúci/Spotrebiteľ zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto Obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.
V Banskej Bystrici dňa 01.07.2024
Predávajúci/Obchodník
PAVLOVIC, s. r. o.
........................................................
Mgr. Miloš Pavlovic, konateľ